Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er i uke 39+3, og plages med MYE luft i magen. Syns helt synd på mannen min;) Flere som hadde det sånn på slutten? Å, kjære baby, kom uuuuuuut!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Er i uke 39 + 2...merka i kveld at jeg hadde noe sinnsykt med luft i magen,har i grunn vært litt slik de siste dagene.. Vil bare ha nurket ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå