Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Samboeren er på jobb. Skal jobbe i 3 uker. Han har jobbet den første uka nå. Men jeg savner han ikke.. Det eneste jeg merker er at det er mindre å gjøre hjemme, for jeg slipper å rydde opp etter han! Men når jeg kjenner godt etter, så svaner jeg han nok bittelitt.. Savner å se hvordan han er mot lille gutt på. an er en super pappa, å så stolt! =D Men savner han på langt nær så mye som før, før vi fikk barn.. Har forelskelsen gått over? Gått over til en sterkere kjærlighet? Så sterk at jeg ikke må se han hver dag, men vet at jeg elsker han av hele mitt hjerte uansett? Dette er vårt første barn, han er snart 5 mnd. Lan det være litt sånn når man blir foreldre for første gang? Alt er nytt, mye å sette seg inn i, å partneren blir liksom satt litt på siden? Bi har sjeldent sex akkurat nå (men håper det blir bedre).. Jeg har nok litt mindre sexlyst enn han, men han maser aldri på meg.. Han respekterer.. Men jeg tenker så mye noen ganger.. Virker som om vi har satt forholdet vårt litt på vent.. For jeg vet jeg elsker han, men vi er bare mamma og pappa akkurat nå.. Går det seg til? Blir det noe av et samme etterhvert? Vet jo at ting aldri blir det samme nå, men jeg tenker påblir vi flinkere til å være kjærester etterhvert?
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Er nok kjærlighet det tror du ikke?. Husker i begynnelsen savnet sambo som en gal da han var borte, Men nå setter jeg mer pris på den stunden jeg har for meg selv. Du får kose deg den stunden du er alene, og så skal du nok se det blir godt og treffe han igjen:) Er sunt og savne hverandre litt, bare så man merker hvor glad man er i hverandre. Jeg har en datter på 5 mnd og di kan ta veldig mye av tiden vår av og til, så ang sex livet, Det kommer til å bli bedre. Det er likt for alle som har blitt foreldre det,men blir sliten. Men det er litt viktig at du og mannen din kommer dere litt ut av og til så dere kan være dere litt og ikke bare Mamma og Pappa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå