Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 ...tror dere de hadde vært like engasjerte, kranglete, hysteriske over detaljer som kommer frem på en slik webside som BIM?? Bare måtte le litt for meg selv idag.......
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Rørte ingenting annet enn latteren her iallefall. Sambo er ganske oppgitt over ting her i fra jeg bare MÅÅÅ lese høyt for han. Tror nok mannfolk har en tendens til å kunne "drite i" (for å si det pent) mer enn hva vi hormonbomber av noen nybakte mødre kan. Hehe.... Jeg håper jeg er litt "mann" av og til iallefall.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Min sambo er irritert over småligheten her inne....
Simselimsen Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Men tenk dere en verden full av gravide menn, ruset på hormoner+testestoron....Grøss!
mam <3 Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Hysj hys! Jeg gråter av skrekk når jeg tenker på samboern min som gravid!! Han hadde sikkert vært værre enn hele BiM til sammen. Han virker litt hormonell i det daglige også, som gravid ville det vært verdens undergang.;P
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Tipper de hadde revnet så pass mye, at andre småting hadde bare blitt bagateller......
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 *ler* vel,min samboer rister mer enn en gang over umodne og ansvarløse mødre her inne,så vel,jeg vet ikke hvem av oss som er verst*ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå