Monajenten Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Deilig å være inne i en kreativ periode, denne er tredje ferdige sangen på tre kvelder:) *gi meg et studio og en platekontrakt*
Rusketuska Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Du er dyktig ) Vært spennende å hørt de og:) men, lurer på... sitter og hører på sangene dine nå ( som ligger på Nrk Urørt), bare lurer på: hvordan er de spilt inn?? Synes du burde prøve mere/hardere innen musikken ) Du har ingen Musikkvenner eller noe da? Som vet fremgangen i dette? Hva som skal til etc etc..:? Jeg synes du er utrolig dyktig!! ( og om jeg ikke har sagt det før; så hørte min 13 åring på dine sanger for litt siden og ( han og synes du er dyktig!! Artig ) Han er "musiker" selv ;0))
Monajenten Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2007 Tusen tusen takk, Rusketuska!!! Vet du, jeg har spilt inn sangene i et profesjonelt studio, men jeg er veldig enig med deg at de burde vært "hardere". Jeg følte ikke at han klarte å få skikkelig fram MEG, og jeg ville hatt mye mer trommer, og mer trøkk rett og slett. Det har jeg også fokusert på nå når jeg har begynt å skrive igjen, og jeg skriver de fleste låtene uten fingerspill. Syns det er fint med fingerspill, gjerne i kombinasjon med slag, men jeg prøver å få et litt sterkere uttrykk. Jeg har også en mye sterkere og bedre stemme enn det kommer fram på demoen, selv om jeg egentlig er ganske fornøyd med den. De nye sangene mine er ti hakk bedre også, så jeg er skikkelig fornøyd med framgangen min!
Rusketuska Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 ;0) Nei, nei!! Du misforstod meg!!! SKIKKELIG !! :0)))) Jeg synes du er kjempedyktig!!! Og det jeg mente med "hardere", var at du burde sjekke ut ALT av hvordan du kan komme videre!! )) ;0)))
Monajenten Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2007 Hahahahahahaha!!!!!!! Jaja, det gjør ikke noe;) Jeg mener fortsatt det jeg skrev, hihi:) Liker at musikken er rolig og behagelig og alt det der, men jeg ville gjerne hatt flere instrumenter og mer "detaljer" med. Jaaaa, jeg vil prøve alt jeg kan egentlig, fordi jeg er inne i en god periode. Egentlig burde jeg kanskje la være, for jeg føler at jeg er for gammel, ikke flink nok, for kjedelig, for ordinær stemme osv osv.... Kjæresten min sa her en dag da jeg sang ene nye sangen for han, at han hørte meg så sjeldent synge at han nesten fikk sjokk hver gang, fordi det var så enormt bra og han husket ikke at det var SÅ bra, hihi;) Jada han er kjæresten min, men var fint kompliment likevel;)
Rusketuska Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Koselig å høre ) Tyder på at du burde synge mere! Jeg synes du har en spesiell og fin stemme, den er ikke ordinær! ;=) Skikkelig behagelig musikk!! Jeg kan sangene utenatt ) Det er lissom det som er musikk da. når man kan synge med ;0) Men, kunne du ikke hørt med det studioet f.eks. hva som skal til for å "komme videre"? Jeg har noen musikkvenner, kunne hørt om de hadde noen tips til deg og da.... Hadde vært artig å hørt deg på CD )
Monajenten Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2007 JA IKKE SANT???? Det hadde vært skikkelig artig å høre meg på en cd;) Har lyst å satse skikkelig, men føler det virker så naivt og teit. Liksom at jeg skal få platekontrakt liksom, det skal jo så ufattelig mye til. Vet at jeg forsåvidt har en spesiell stemme som er lett å kjenne igjen, men du vet....er ikke så lett å være positiv når man har gått i mange år uten å komme noen vei. Har jo ikke gjort all verdens for å få det til da, men... Så utrolig koselig at du kan sangene mine da! Er enig med deg, når man kan sitte og synge med, og høre på koselige sanger, da er det go'musikk:)
Rusketuska Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Du har nok sunget i mange, mange år.....0) Tenk på alle de som gir ut cd da! ( og maaange av dem kan ikke synge engang :// Så man skal aldri si aldri!! Men, det er ikke alltid lett å ha troa på seg selv .... desverre... Jeg har en kompis som og hadde det slik i mange år. Han var en "trubadur" i mange år da men... I dag spiller han i et band, og de er ganske kjent! Har gitt ut et par cd'r nå ) Tror forresten de er i USA akkurat nå :0)
Monajenten Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2007 Næææh så kult da!! Sånn vil jeg også gjøre:) Nei det skal ikke være lett altså, vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne. Tror ikke akkurat at jeg skal bare ringe og ta en telefon til Universal og si sånn: Du hallaien, eg e jælla god å synge, gidder du å gi meg en platekontrakt eller???"
Northernlights Skrevet 22. juli 2007 #11 Skrevet 22. juli 2007 Synes også du er ordentlig flink,og håper på en signert CD engang i nær fremtid =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå