Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige gang jeg fødte startet problemene allerede på barsel med baby som sugde for svakt osv. Strevde hele tiden med lite melk men klarte å gi litt til hun var 4 mnd. Da var det bom stopp på all melk etter barnedåpen og litt stress med folk fra fjern og nær.

Denne gangen har alt gått på skinner helt til nå. Vi giftet oss for et par uker siden og jeg merker at hun ikke er fornøyd med puppen lenger, og utdrivningsrefleksen er helt på bærtur. Samtidig så har hun begynt å spise grøt (4.5 mnd), så jeg er litt i tvil om det er det som er årsaken eller om jeg simpelthen ikke takler stress når jeg ammer?

Utdrivningsrefleksen fikk nådestøtet rett etter bryllupet så jeg tror kanskje det er stress som er årsaken.

Noen som kan gi meg noen innspill her? Jeg hadde i det minste lyst til å amme til hun var 6 mnd denne gangen, men nå spøker det. Forslag til hva jeg kan gjøre? Har tenkt å skaffe meg sånn spray men det virker som at det er for lite melk også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve ammete. Jeg har brukt en av merket kloster, de selges iallefall på sunkost og life.

Skrevet

Ja, skal kjøpe meg den i dag tenkte jeg. Takk for tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...