Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Hun sier flere setninger på 3 ord og i dag skrev jeg ned alle ord hun sier (ikke de hun forstår for det er mange fler). Jeg kom til 70 ord. Det var de jeg kom på ihvertfall. Er ikke det mye? Eller er det kanskje normalt. Jeg vet det er stor forskjell på barn og språk og at de uansett møter hverandre i utvikling en gang men det er så artig når hun prater så mye ;-)
Babykilo Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Vet ikke hvor gammel hun er da, men min gutt på snart 14 mnd sier ikke så mange forståelige ord. Han sier vel mamma, pappa og hei som er tydelige. Ellers hermer han litt etter oss når vi sier noe. Så godt mulig hun er foran gjennomsnittet.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Vanskelig å si når du ikke skriver hvor gammel hun er! Min er 20 mnd,og sier 76 ord,skrev dem opp i stad. Var fler enn jeg trodde!
Sololight Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Gutten min er snart 16 mnd og jeg talte nettopp 35 ord. Men jeg husker sikkert ikke alle. Han kan også en del ord for ting han ser i bøkene sine, men de bruker han kun når han peker på bilde. Da eldstemann var to mnd eldre sa han halvparten så mange ord, så det er jo veldig forskjellig fra barn til barn. Gøy er det uansett, når de lærer å uttrykke seg! Jenta di er veldig flink synes jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå