rampejenta - ny spire Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 men de er jo selvfølgelig ikke så enkelt.. pga helse har jeg en operasjon jeg skal ta, men jeg må bli ferdig med å få barn først.. og derfor ønsker jeg å få barn fort og tett.. men de jeg trodde var fort gjordt har jo strukket seg til seks mnd uten resultat.. skal begynne å tempe no får å se om jeg har el.. har prøvd sex hverdag og annenhver dag osv men de har ikke virket.. noen lure tips til meg????
Miss Misantrop Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Skulle ønske jeg hadde noe lurt å si.. Det eneste jeg vet er at her inne råder det en oppfattning at man bør ha sex fra dag 10 og deretter hver andre dag frem til 3 dager før EL. Før dag 10 bør det ha gått 5 dager siden mannens siste utløsning. Andre steder har jeg lest at dette er det skjære sprøyt. Men det kan kanskje være vert et forsøk. Hvis det haster veldig bruk CB eggløsningstester. Test to ganger om dagen fra dag 8 ved normal 28 dagers syklus. Vet at dette blir dyrt, men hvis det er en one in the life time sak så gjør det kanskje ingen ting. Dvs at du vil trenge. en horribel mengde EL tester. Men siden de er digitale behøver du ikke tolke. Har ei venninne som gjorde dette etter lang tids eggjakt. Hun ble gravid på den syklusen hun gjorde denne innsatsen. Temping er billig, men krever disiplin. Masser av disiplin.
Miss Misantrop Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Rettelse; Til 3 dager etter EL selvfølgelig. En liten trykkleif
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå