Venupi Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Hei! Lurer på om noen her har problemet med uregelmessig eggløsning, og om i så tilfelle dere har hatt problemer med å bli gravide? Frykter at jeg selv har det, og at jeg skal få problemer med å bli gravid! Må nok komme meg til en gynekolog!!
Duo-yoghurt Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Ja, jeg har uregelmessige eggløsninger.... Jeg har testet med el-tester i to mnd nå... og første mnd fikk jeg EL tiende dag i syklusen... denne mnd her fikk jeg EL 18. dag. Jeg har ikke blitt gravid enda...men er jo bare i min 2 ordentlige pp da:)
Venupi Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 okay...ja jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en el-test for å være sikker på når jeg har eggløsning! Så får vi bare krysse fingrene for hverandre;) takk for svar i alle fall:)
Duo-yoghurt Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 lykke til:) Håper det klaffer snart for oss begge
Venupi Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2007 takk for det..å i like måde:) vi får oppdatere hverandre litt;)
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Hei! Ja, jeg har uregelmessig mens og da så klart uregelmessig eggløsning. Blodprøver har vist at jeg har eggløsning... og har fått positiv el-test de to gangene jeg har testet. Har prøvd et år nå uten at det har klaffet. I følge gyn kan visst eggene "kapsle" seg inn som følge av uregelmessig syklus (pcos). Skal derfor prøve Pergo nå neste gang mensen kommer. Har dessuten fått time til lapraskopi i slutten av august for å sjekke at det ikke er andre årsaker til at det ikke klaffer (tette eggledere og sånt) Har du prøvd lenge??
Venupi Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2007 okay..såpass! jeg bør jo absolutt sjekke det mer opp...har bare hatt kontakt med lege via nettet..å hun rådet meg til å skrive ner dato for hver gang jeg fikk mens for så å ta det med til gynekologen! Har ikke prøvd lenge nei..har egentlig nettopp funnet ut at tiden er riktig, så jeg venter bare på at mannen skal komme hjem fra sjøen og håper på EL!!! Men er 1 1/2 år siden jeg sluttet på pilla...så egentlig rart at ingenting har skjedd tidligere...selv om vi har vært "forsiktige" Men tar meg turen til apoteket neste uke for å kjøpe el-test og folat;)
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Folat bør du ta ja. Billigere å kjøpe testene på nettet enn på apoteket. Gå inn på babyornot.no eller babyklar.no eller noen av de andre sidene og bestill derfra. Får testene dirkekte hjem i postkassa i helt nøytral konvolutt. Og MYYYYE billigere enn på apoteket!!!
Venupi Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2007 ååå? takk for ideen...det visste jeg ikke...hehe! da gjør jeg heller det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå