Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Har lest at mange har gjestebok som ligger sammen med gavebordet slik at gjestene i bryllupet kan skrive en liten hilsen. Har ikke tenkt på det jeg, men er dette vanlig?
Joikaboll@ Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Om det er vanlig veit jeg ikke, vi skal ikke ha det, men derimot ei gammel diger kjevle vi har skal sendes rundt bordet slik at alle gjestene kan skrive navnet sitt på.
blimbaby Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Har tenkt å ha gjestebok... men vet ikke hva som egentlig er "vanlig"
blir 3 barnsmor Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 i noen bryllup vi har vært i har vi skrevet oss i bok, det er albumet som de skal ha bildene sine i og . .. i ett bryllup var det en kjevle som ble sendt rundt som man skrev navnene sine på og i noen bryllup har det ikke vært noenting
Arb.ledig husmor Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Eg har bare vært i to bryllup, men i det ene var det en slik bok du beskriver, og i den andre bryllupet hadde de et kvitt laken som alle skrev navnet sitt på, og som en i familien sydde navnene etterpå... Har ikke sett denne duken, så vet ikke hvordan den ser ut... Men eg tenker at eg komme til å ha en gjestebok el.l...
♥Snulder Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Jeg scrapper ei gjestebok selv. Mens vi blir fotografert ordner toastmasteren det slik at hver gjest/par blir tatt bilde av. Deretter skriver gjesten/paret sin hilsen i gjesteboka ved siden av der bildet av dem skal settes inn. I tillegg så har vi kjøpt ei stor bilderamme hvor det er en bred hvit kant som gjestene signerer på. I midten setter vi inn brudebilde av oss eller gruppebilde av alle sammen :=)
*_A_* Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Tror det er vanlig å ha et eller annet hvor gjestene skriver navn eller hilsen, men det er jo ikke sånn at en "må" ha det. I et bryllup jeg var i skrev alle navnet sitt på en plakat med noen bilder av paret på, som ble satt i ramme. I vårt bryllup hadde vi gjestebok - fikk mange koselige hilsener, mens noen skrev navnet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå