Tommage♀♂ Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Flere som er lei av den beskjeden eller? Fikk beskjed om at det var fikset, me den er jo bare flyttet fra "din side" til "mine bilder". Er det ikke på tide å fikse dette, er jo tydeligvis et problem!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Verste er at de ikke går ut med noe som helst info om det her.. Hva som gjøres med det og når det vil bli rettet opp!!
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 har hatt de i minste to mnd nå.... jæ***** irriterende....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå