2gullklumper Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Vi har litt problemer med å bli enig om navn. Men har tenkt litt på Birk eller Kine. Hva syns dere?
Flaffa Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 For å være helt ærlig, synes jeg ikke Birk var noe særlig til navn.. Husk at det er barnet som skal bære navnet og ikke du..
M&MH Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 kine er fint, men syntes ikke noe om Birk jeg heller...
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Nabogutten min heter Birk og er såå nydelig. Birk er fint syns jeg da=) Kine også=)
Vrimle Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Birk er et sterkt og fint navn synes jeg:) Kine liker jeg ikke..
Nette-mor med lykke i magen Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Birk: tenker veldig på Ronja røverdatter jeg da, men for all del et fint navn. Kine er ikke helt etter min smak. liker korte navn, men dette minner meg om 80-tallet, for det er vanlig blandt mine jevnaldrene. sammen med linda, jeanette, stine osv. Personlig ville jeg valgt noe litt mer moderne Hva med Ada, Tilde, Sara, Selma, Kaia, Lina, Mia/ Mie?
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Birk høres ut som et hundenavn...men det er søtt...Kine er ordinært...
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #11 Skrevet 23. juli 2007 Synes Birk er kjeeempe fint!Men Kine er litt, tja jeg synes det er litt kjeedelig.
Kaffelatte Skrevet 23. juli 2007 #12 Skrevet 23. juli 2007 Birk er veldig fint. Kine er litt for vanlig.;o)
endaeintrønder Skrevet 23. juli 2007 #13 Skrevet 23. juli 2007 Kine er jo kjempefint det,hehe..(heter jo selvfølgelig selv det da..)Birk syns jeg ikke noe om,men smak og behag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå