Gå til innhold

Hva syns dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har litt problemer med å bli enig om navn. Men har tenkt litt på Birk eller Kine. Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være helt ærlig, synes jeg ikke Birk var noe særlig til navn.. Husk at det er barnet som skal bære navnet og ikke du..

Skrevet

kine er fint, men syntes ikke noe om Birk jeg heller...

Skrevet

Nabogutten min heter Birk og er såå nydelig. Birk er fint syns jeg da=)

Kine også=)

Skrevet

Birk er et sterkt og fint navn synes jeg:) Kine liker jeg ikke..

Skrevet

to søte navn! :o)

Skrevet

Birk: tenker veldig på Ronja røverdatter jeg da, men for all del et fint navn.

Kine er ikke helt etter min smak. liker korte navn, men dette minner meg om 80-tallet, for det er vanlig blandt mine jevnaldrene. sammen med linda, jeanette, stine osv. Personlig ville jeg valgt noe litt mer moderne :)

 

Hva med Ada, Tilde, Sara, Selma, Kaia, Lina, Mia/ Mie?

Skrevet

Birk høres ut som et hundenavn...men det er søtt...Kine er ordinært...

Skrevet

Synes ingen av navnene var noe fine.. :P

Skrevet

Synes Birk er kjeeempe fint!Men Kine er litt, tja jeg synes det er litt kjeedelig.

Skrevet

Birk er veldig fint. Kine er litt for vanlig.;o)

Skrevet

Kine er jo kjempefint det,hehe..(heter jo selvfølgelig selv det da..)Birk syns jeg ikke noe om,men smak og behag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...