Gå til innhold

mye er det riktig å "presse" en 5 åring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

han sover her, skal sove her inatt...Han savner mammaen, klarer ikke sovne her...

synes det er vanskelig å vite om vi bør ringe mammaen eller ikke...har sikkert medlidenhet fordi jeg var akkurat makan da jeg var liten selv..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke presset på. Savner han mamma, så gjør han det. Husker selv hvordan det var å sove borte, når jeg egentlig bare ville hjem...

Skrevet

Uff, husker hvor vondt sånt var selv.. Kan du ikke ringe moren hans uten at gutten hører det da? Høre hva hun mener? Kanskje hun kan tipse deg om noe han synes er veldig morro eller noe som kan få tankene hans over på andre ting?

Skrevet

Jeg hadde ringt moren å sagt hvordan det lå an iallefall og så får det bli opp til henne hva hun vil gjøre.

Skrevet

det spør litt syns jeg. om dere er en venn av han så er det jo fint og ringe mamma og sende han hjem. er dere pappa eller avlasningshjem så burde dere finne på noe annet. eventuelt at mor kom innom en tur og roet ned barnet.

Skrevet

Jeg hadde ringt moren.

Er jo dumt å presse han, da blir det en uhyggelig opplevelse og det blir ikke lettere.

Bli enig med moren hva dere skal gjøre.

Kanskje han kan få sove på madrass hos dere voksne?

Lillegutt her hadde ei venninne på overnatting, de la seg på hans rom først, men det var litt uvant og rart og skummelt for de begge tror jeg (de var bare 2 år da). Så de fikk sovne i vår seng (og da sovnet de fort) før vi bar de inn på barneværelset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...