nickoline og supermann Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har litt fra fru lyng som passer fra sist år, men har lurt litt på hel dress fra janus /prinseull, eller kanske fra krokofanten. ...polarn o pyret eller annet som dere kan anbefale......... Pga møkka været har jeg begynt å tenke vinter.............
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Jeg sverger til jauns ull synes den er kjempe fin, kjøpte noe fra et annet merke (husker ikke hvor) men da klødde snuppa skikkelig..
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 har kun brukt det fra cubus (peanuts), spar kjøpt og hm jeg. veldig fornøyd med det jeg!
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Janus er kjempebra. De hadde salg på det på kidsfashion tidligere i sommer i alle fall, jeg hamstret litt derfra da. Har ikke prøvd ulltøyet fra Po.p, men jeg er kjempefornøyd med alt annet vi har hatt derfra i alle fall. Nøstebarn har mye fint da.
nickoline og supermann Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2007 har hatt litt fra cubus. greit det, men synes det virker litt tynt......... hm er ikke bra. det blir det hull i. ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå