Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å gjøre lillegutt til "verdens lykkeligste" på 3-årsdagen ved å kjøpe Sabeltann-utstyr i bursdagsgave (vet der finnes en pakke med jakken++).

Noen som vet hvor det er billigst å kjøpe en slik pakke - i Dyreparken eller i vanlig lekebutikk (en venninne mente dette var billigst på Toys'r'us)...eller?

Takker for evt. svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi selger settet med jakke etc i vår nettbutikk. Synes ikke vi er spes. dyre i forhold til mange andre. Tar du kontakt med oss kan vi pakke de uten original emballasje, så sparer du endel på porto ;-)

www.leke-hobby.no

Skrevet

Tror nok du må regne med 1000 kr evt mere i en vanlig lekebutikk.

Jakken koster 799 ca

sverd 200 ca

lua kosta 300 tror jeg ( ikke sikker her )

om du har tenkt å ha pistol og kikkerten i tilleg så kan det fort bli noen hundrelapper ja.

Ellers har dem jo sabeltann båten, den sorte dame med figurer til ol. Den fikk guttungen i 2 års gave, og han elsker den båten. Den koster litt den også, men verdt pengene :)

Skrevet

Den nettbutikken som nevnes over her... Var faktisk en del billigere.. Vet ikke om portoen gjør så du kommer opp i det samme.

Men der hadde dem litt forskjellig ja :)

Skrevet

Vi har også butikk, så varene kan hentes, eller vurdere andre fraktmuligheter ved behov. Jakkene og skuta har veldig mye emballasje desverre, derfor blir det fort litt porto.

Skrevet

Vi kjøpte det settet i dyreparken i fjor, husker ikke prisen nå, men husker at vi var overrasket over at det var såpass "billig" i dyreparken...trodde at prisene der var skrudd maksimalt opp. Men det viste seg at det var dyrere på toys r ' us osv... Men det kostet IKKE over 1000 kr. Det er jeg sikker på! Mellom 5-700 tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...