Gå til innhold

Dæven så vondt!! Og så i uke 29, da!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg fått kanonvondt rett over skambeinet. Et kjempepress når jeg går. Ikke vondt når jeg sitter eller ligger, men hvis jeg bruker magemusklene, så gjør det vondt. Kjempemye aktivitet på babyen også.

Noen som har vært borti dette?

Tenkte først at det var hodet som festet seg, men det er jo litt tidlig for det enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg trodde det samme som du, men det var urinveisinfeksjon...:) gå og sjekk det..

Skrevet

Hodet fester seg vanligvis mellom uke 29 og 34 så det er nok det som skjer. Ikke nødvendigvis at det fester seg men at babyen synker lenger ned og legger seg klar.

Jeg hadde også slike smerter fra uke 2829 og disse har jeg enda. Den lille presser stadig nedover og smertene er rimelig intense og strekker seg langt ned i underlivet hvis jeg går mye eller fort.

Skrevet

hodet fester seg vanligvis hos førstegangsfødende i uke 36 og hos flergangsfødende kan det feste seg senere tom under fødsel.Det du kjenner kan også selfølgelig bare være vanlig nedpress slik som hun voer her sier, smerteterskel er jo forkjellig hos alle.Men å ha ha urinveisinf er vanlig under graviditeten og kan gjøre vondt,så det lureste er nok og sjekke dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...