mamma til 3 søte små Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 hei, var til legen og fikk påvist lavt blodtrykk, som hang sammen med at kroppen hadde for lite salt. så lurer jeg på om noen der ute vet om det finnes salttabletter? fikk bare beskjed om å salte maten mere, men er det nok?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 salt popcorn/potetgull hjelper å=) dersom han/hun ikke nevnte at du trengte mere enn i maten så rekker det sikkert=)
Venupi Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 heisann:) har aldri hørt om salttabeletter før, men hvis det finnes så har de det sikkert på apoteket...evt. søke på apoteket sine hjemmesider om de har det! men hvis legen sa at du skulle salte maten mer så bør vel det holde? Vil tro at saltsprengt torsk kan være bra å spise..hvis du liker fisk da;)
mamma til 3 søte små Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2007 hehe, ja jeg elsker fisk.. det var lurt jeg får håpe det hjelper.. har gått noen dager uten at jeg har følt meg noe mye bedre. fikk også beskjed ja om å spise potetgull hehe, grei resept det da tusen takk
Mari 74 Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har også lavt blodtrykk og har fått beskjed om at lakris kan hjelpe, og at det er viktig å drikke mye vann
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Har også lavt blodtrykk, så her står det potetgull og lakris på menyen!
Miniheksa Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Hei! Jeg har slitt med det samme! Du får kjøpt salttabletter på apoteket. I tillegg har jeg innført salt påfrokost, middag og kveldsmat....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå