:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 sover barna i samme etarsje som dere oppholder dere i? har dere på babycal for og høre de? går der opp/ned og titter gjevnlig?
melkekua™ Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Nei, men samme etasje som vi sover i. Ja Ja, hvis det har vært stille en stund så må vi opp å sjekke.
iznogood Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 som oftest er jeg ikke i etagen barna sover i, så jeg har babycall på de to minste. storebror på 8 klarer seg uten sånt
nickoline og supermann Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Vegg i vegg ..........skal flyttee han nå. Han er 15 mnd. Når han blir 3 pluss skal han få hele lofttet
Bellanotte Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Vi har tre etasjer og alle soverom er i øverste etasje. Men om kvelden når vi har lagt lillegutt så setter vi på babycall for da er vi i underetasjen. Pluss at vi skjekker et par ganger i løpet av kvelden at dyna er på og at han ligger godt osv.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 vi sover alle sammen i 2etg,lillegutt sover der,og mini nede om kveldene,men er ganske så lytt her,så hører jo nesten bare han kremter,men han er 2år og sover hele natten,så har ikke babycall eller noe,mini sover jo enda sammens med oss,så han sover i reisesenga i stuen før vi legger oss,og i senga si på rommet vårt når vi har lagt oss,når han blir større får han eget rom,men blir ikke å bruke babycall da heller for det er såpass lytt her,altfor lytt faktis,hehe.
Bettybu Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Har babycall på, og sjekker kanskje 1-2 ganger om dyne er på... Dvs det har blitt mindre nå når det er varmt.. Han var fæl å snu seg i senga/ligge OPP på dynen...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 han sover i 2 etg, der har vi data og tv, men vi er ofte på kjøkkenet i 1 etg, da bruker i babycall. Jeg sjekker bare før jeg legger meg, dersom det ikke har vært noen lyder fra han i løpet av kvelden.
SnupsaTupsa Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 ikke stort hus, men 2 etg alle sover oppe, men vi oppholder oss nede ellers. De har hver sin babycall, men vi hører så og si alt uten også. Nei, titter ikke opp om det ikke er noe. Vil ikke forstyrre de unødvendig.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 22. juli 2007 #10 Skrevet 22. juli 2007 2 etasjer. Alle sover i andre.. Men vi sitter nede i første hele kvelden. Har ikke babycall, for hvis han våkner han så høre vi han. Sjekker han en gang like etter at han ha lagt seg, og når jeg legger meg..
Tommage♀♂ Skrevet 22. juli 2007 #11 Skrevet 22. juli 2007 Skal sove i samme etg som både stua og vårt soverom er, ingen babycall. Titter innom før jeg legger meg, og/eller hvis jeg hører lyder fra rommet
RajaPia Skrevet 22. juli 2007 #12 Skrevet 22. juli 2007 2 etg , men det gamle huset på drøyt 100 år er ganske lytt. Stua ligger rett under mitt soverom hvor også snuppa ligger. Bruker babycall i tillegg.
blimbaby Skrevet 22. juli 2007 #13 Skrevet 22. juli 2007 Har 2 etg, men bruker ikke babycall.. minsten legger jeg i loftsgangen og bærer ham opp når vi legger oss, de andre to klarer uten problemer å rope så vi hører det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå