Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg plutselig fått så vondt øverst på magen. Spesielt ille blir det når jeg rører på overkroppen. Babyen har vært normalt aktiv i hele dag, så jeg bekymrer meg egentlig ikke for at han ikke har det bra, Men det er bare så innmari vondt. Litt vanskeig å beskrive smerten, men noe som kan minne om stikk, men verre. Er også vondt når jeg tar på magen.

Noen som har vært borti lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vondt rett ved siden av ribbeina på høyre side..kjente et kraftig spark fra babyen for ei stund siden..så dette driver ho med ofte tipper jeg..kjennes ikke like godt alltid...Men d er vondt å lene seg på høyre arm..da vrir jeg meg av smerte etterpå...det er ikke vondt å ta på, men veeeldig ømt..

Skrevet

ja, høres ut som det jeg hadde for 3 dager siden. om du er ganske så gravid (jeg er 33 uker), kan det rett og slett være knip etter og ha spist noe feil e.l.

magesekken ligger og presser langt oppe, og da blir smerten/stikkene mer intense. er helt normalt, og skal gå over etter få timer eller så. det er som du sier ømt å ta på siden alt ligger veldig i klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...