Gå til innhold

Er alt dette normalt??veldig glad for mangen svar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle!

Nå er det kun 6 dager til termin, og jeg har det ikke godt...:)

Jeg har masse luft i magen, det går en bølge med vondt gjennom rygg og mage hele dagen. Har nå vært sånn i ei uke.

Når jeg går på do så føler jeg at alt holder på å dette ut gjennom skjeden...sorry detaljene:) Og at det stenger for at jeg kan få bimelim og bimelom ut .....holder på med små mengder av begge deler hele dagen....igjen sorry for detaljene...:)

Så har jeg fått gul utflod også...

Og så har jeg sånne kriblinger i bena av og til, skikkelig ubehagelig. Føles som om jeg MÅ bevege de...irreterenes når jeg skal sove osv..

Er alt dette normalt? Eller bør jeg komme meg til lege for å få ting skjekka....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes også det er ubehagelig å gå på do nå. Føler meg sår og stram/øm nedentil og som du sier føles det som om noe kan komme ut av kjeden. Jeg har 14 dg til termin og har hatt det slik en stund nå. Mye smerter i mage og rygg, kynnere og smerter langt ned i underliv. Lege og jordmor sier det er normalt og antagelig press fra babyen som synker nedover samt modning. Fikk påvist 2 cm åpning og full modning ved kontroll sist uke så dette stemmer nok godt.

Vi får bare gå her å modnes å slite med alle smertene. Fødselen går fortere sies det når man har gått med modningsplager over tid før termin og det er positivt da.

Det vil iallefall ikke være lenge til våre vakkre små blir født. En uke eller to når vi allerede har tilbakelagt 38/39 uker er jo rene barnematen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...