viem Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 endelig etter å ha prøvd i over ett år so klarte me det!!! Og på første pergo forsøk!!! E so veldig glad!!!!!
kattungen Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 ÅÅÅÅÅÅÅ, hurra!!! Gratulerer masse, så utrolig bra for dere at det klaffet! Skjønner at du må være utrolig lykkelig nå!!! Lykke til med magen;)
Trebarnsmamma30 Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Åh, gratulerer så masse!! Må være en herlig følelse..
Kiwi med maispire Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 ååååååå gratulere:D:D:D:D!!! skikkelig missunderlig;) send støv da;) hehe
Lillegull og spiren Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.....GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) Så utrolig heldig du er:) kos deg masse:)
Lillegull og spiren Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 åååå foresten..leste at du hadde tatt din første dose med pergo:) jeg har også gjort det denne mnd..fikk dobbel dose,selv om de ikke har funnet ut noe feil på meg. men jeg finner ikke el,pleier alltid å få psetiv el test på dag 16-17,men denne mnd blir den ikke posetiv..mange som sier at el blir senere..så jeg vet ikke om den har vært eller hva som skjer. hva har du gårr på da?enkel eller dobbel eller trippel??. jeg er såå spent selv denne mnd,er veldig øm i brystvortene,men vet ikke om jeg er det pga pergo eller om det bare er at jeg har kjent så mye etter...he..he du er sååååååå heldig:)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 23. juli 2007 #12 Skrevet 23. juli 2007 GRATULERER!!! Såå heldig :=) Klemmer fra DollyD
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 23. juli 2007 #13 Skrevet 23. juli 2007 Gratulerer så mye! Kos deg masse i svangerskapet og håper spira sitter fast i 9 mnd!
viem Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 24. juli 2007 Eg gjekk på enkel dose. Prøvde å ta eggløsningstester underveis, men ingen utsla,. så vart veldig glad og overaska når graviditetstesten var positiv. LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!! Og takk for alle lykke helsingane!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå