Lykke(lig) Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Hvilken stilling råder de oss til å ligge etter sex, og hvor lenge ligger dere? Jeg tør ikke ligge over natta uten å tisse, for da er jeg nesten garantert urinveisinfeksjon.. Noen råd eller tips?
Kiwi med maispire Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 jeg er kjempe plaga med UVI hvis jeg ligger hele natta uten å tisse, men jeg ligger med rompa rett til værs i en halltime ca;)
Lykke(lig) Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 ja, syns jeg har lest en plass at det som renner ut når vi tisser er ikke bare sperm, at de holder seg der inne. Vi får krysse fingrene for at de gjør det da. Når har du el denne mnd? Jeg har imorgen eller fredag..
martine68 Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Hei dere 2. Jeg har også vært plaget av uvi hvis jeg ikke tisser etter sex. Men nå har jeg funnet ut hva som må gjøres. Jeg bruker intimservietter og vasker grundig forran og bak før sex. Det er som regel tarmbakteriene våre som er årsaken til elendigheta. Nå ligger jeg hele natten og får ikke uvi lenger. Hvis jeg kjenner antydning til noe hiver jeg innpå med tanebærkapsler eller sterke c-vitaminer slik at urinen skal bli surest mulig. Håper dette tipset kan hjelpe dere.
Lykke(lig) Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2007 Hei, det høres ut som et tips som er verdt å prøve. Tenk om "problemet løste seg så lett! Det som jeg blir litt nervøs over er at jeg får ganske kraftige uvi, og må da få medisin fra lege. Men har ikke prøvd å kjøpe inn tranebærkapsler o.l så det er nok lurt å ha liggende. Takk for tipset:)
martine68 Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Siden du får kraftige uvi ville jeg kanskje drevet litt forbyggende behandlig de dagene du må ligge natta over. Ta tranebærkapsler i dagene rundt el for å gjøre det ulevelig for bakteriene. Det er mange som driver forebyggende behandling ved å passe på å holde urinen konstant sur så det skal ikke være farlig. Lykke til :-)
Lykke(lig) Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2007 takk skal du ha, og lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå