Korse76♥ Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har den siste uka hatt jevnlig besøk av en katt, den kommer inn vinduet og verandadøra. Den virker sulten og selskapssyk. Har til nå bare jaget den ut igjen, men har nå fått for meg at den kanskje er forlatt... Leser jo så mye om hvordan kjæledyrene blir behandlet i disse ferietider. Satt ut vann og litt mat til den ute nå, får jo såå vondt av den, tynn er den også. Får vel sette inn en annonse i lokalavisen og henge opp noen lapper i området om den fortsetter å komme hver dag...
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Det kunne like gjerne vært en av pusene mine hehe ) Nemipus er liten og tynn, selvom hun får skikkelig for og jevnlige markkurer. Hun er også veldig frekk - snylter gjerne mat hos snille naboer ;o) Men heng opp lapper!
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Jeg savner pusen min veldig, kanskje det er henne?! Hvordan ser den ut fargemessig? Og hvor i landet er dette?
Korse76♥ Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2007 Brun, svart og litt hvit, Nittedal...
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Det er et par katter i nabolaget her som er forsvunnet...skal sjekke i kveld om noen passer din beskrivelse. Kattepuser kan jo ofte vandre et stykke. Jeg roper på deg og sender pm hvis det passer med lappene her i strøket (skillebekk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå