Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Noen med erfaring?! Kunne tenke meg en ikke altfor dyr Mei tai jeg.. og ønsker meg noen tips =)
silhah og emilie Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 jeg har en babyhawk mei tai og er super fornøyd:) emilie er rundt 10 kg og jeg kan bære henne leeenge uten at jeg blir veldig sliten:) er ganske enkel å knyte også fikk faktisk dreisen på det etter jeg prøvde den en gang på bæretreff gennom tettinntil:) jeg kjøpte den på www.mixmax.no og jeg fikk den kjempe raskt:) det er birkelig verdt pengene altså
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2007 Tusen takk for hjelp. Er jo så mye å velge i!!!
silhah og emilie Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 ja jeg sleit skikkelig:) men etter jeg var på bæretreff og fikk prøve litt forskjellig så var jeg veldig bestemt på at en babyhawk skulle jeg ha:) lykke til:)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2007 Ser jo nå at det også er forskjell på de ja.. hehe.. babyhawk og toddlerhawk.. Er det egentlig hips om haps hva man velger? Snuppa er 4mnd.. er intr i å ha en jeg kan bruke nå, og langt fremover i tid.. hva ville du anbefalt?
silhah og emilie Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 jeg ville valgt babyhawk fordi den er kortere i ryggen... på todler hawk så blir ryggen veldig lang for jenta di..du kan brette den ned men det er ikke så veldig praktisk. når er jenta mi rundt 10 kg og sikkert 75 cm lang og hun kan ha den lenge enda:)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. juli 2007 ok. takker igjen.. Godt med litt hjelp =)
silhah og emilie Skrevet 22. juli 2007 #10 Skrevet 22. juli 2007 bare hyggelig:) bare rop om du lurer på noe mere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå