Gå til innhold

sterke kynnere/ rier men så forsvinner de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

for 3 dager siden hadde jeg utrolig sterke kynnere som gjorde utroolig vondt til tider. jordmor mente dette var sterke kynnere/ rier, men nå har det gitt seg helt, bortsett fra litt tak i ryggen av og til, og litt smerter. mest når jeg ligger på siden og har kynnere.

andre som har vært sikker på at "nå skjer det", men så har det gidd seg? og i såfall.. tok det mange dager før fødselen var igang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjedde med meg sist. Da gikk slimproppen mandag, og kynnerer/murringer og rier fulgte på utover ettermiddagen og kvelden. Men så ga det seg!! Jeg blei så skuffa!!! Det positive var at det kun gikk to dager før fødselen satte igang. Thea kom halv syv onsdag kveld. Kan være at du åpner deg sakte og at selve fødselen blir kortere derfor. Jeg hadde tre cm åpning mandagen når pproppen gikk og drøyt 4 ca når jeg kom til sykehuset onsdag. Fødselen min var kort og fin.

Slimproppen min gikk i går denne gangen, så er ganske spent på om det blir fødsel på meg i morgen....

Lykke til til deg og!

Skrevet

okey=) takk for svar. har enda ikke sett noe til denne berømte slimproppen, men satser på at det blir snart. kjipt å tro noe er på gang, også stopper det:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...