Gjest Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Leter etter to gutter (brødre?) i 8-12 årsalderen som tok båt fra Harstad til Tromsø den 7.7. Vi var med den båten og min gutt på tre år satt sammen med dem en liten stund. De satt og spilte Gameboy e.l håndspill. De reiste alene. Vår sønn satte igjen bamsen sin i setet deres, og glemte den da vi gikk av. Han savner den skrekkelig og siden de på båten ikke finner den tenkte jeg at kanskje de hadde tatt vare på den. Så om dere vet om/kjenner noen som passer til beskrivelsen blir jeg veldig glad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå