Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter to gutter (brødre?) i 8-12 årsalderen som tok båt fra Harstad til Tromsø den 7.7.

Vi var med den båten og min gutt på tre år satt sammen med dem en liten stund. De satt og spilte Gameboy e.l håndspill. De reiste alene.

 

Vår sønn satte igjen bamsen sin i setet deres, og glemte den da vi gikk av. Han savner den skrekkelig og siden de på båten ikke finner den tenkte jeg at kanskje de hadde tatt vare på den.

 

Så om dere vet om/kjenner noen som passer til beskrivelsen blir jeg veldig glad.

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...