Gå til innhold

Tips mot luftsmerter, missnøye hos gutt 1mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt på 1 mnd er så missfornøyd siste 14 dagene. mange skrike perioder iløpet av døgnet. og sover lite!! Noen som kan hjelpe oss, vondt å se han gråte sånn!! Prøvd raping etter hver måltid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vår lille trivdes med å ligge på magen på armen.. hjalp iallefall noe mot magevondt

Skrevet

På apoteket har de noe som heter minifon. Ti dråper rett før måltid. Hjalp kjempemye her!

Skrevet

Tulla mi på 5 uker har god hjelp av minifomdråpene, og å bli båret på magen over armen. Det beste er likevel å forebygge, hun reagerer veldig på hva jeg har spist. Det hjelper å unngå ting som en vet kan gi luftsmerter hvis du ammer. Det siste jeg oppdaget var sjokolade...desverre...

Skrevet

Jeg ga min et par t-skjeer med fenikkel-te (helsekost), det syns jeg hjalp.

Skrevet

Jeg vil på det varmeste anbefale kiropraktor! Vi har nå tredje barnet som er plaget med luft. De to andre har vi ikke gjort noe med, gitt litt sukkervann osv, men denne gangen forsøkte vi kiropraktor. Mini er nå 6 uker og har hatt tre behandlinger og har ikke luft i magen i det hele tatt lenger omtrent, bare bitte litt slik som alle har og det går rett igjennom systemet, lager ikke knip. Var veldig skeptisk i utgangspunktet til om dette kunne hjelpe, men er utrolig glad vi prøvde! Til sammenligning var de andre to plaget med luft helt til de ble 4-5 mnd...

Skrevet

Jeg gav min litt sukkervann. Var og hos kiropraktor 3 ganger, hjalp.. Og maltestrakt eller litt oppkokt vann på flaske.. Varmeflaske på magen kan og hjelpe...

Skrevet

bøy bena hans opp mot magen igjen og igjen,sakte altså, bøy de også opp mot magen hans og vugg de fra side til side mens de er bøyd mot magen, dette flytter lufta og får han til å fise om han har luftsmerter:) funker veldig bra på min, lærte det av mamma for lillebroren min plagdes med kolikk:)

Skrevet

Vi hadde god respons med ammete (Kloster) for luftsmertene. Ellers så vet jeg at mange har gode erfaringer med fenikkel te eller kapsler, og evt. kiropraktor.

Hvis du ammer så kan det jo være at han reagerer på noe du spiser. Jeg måtte holde meg unna melkeprodukter, brus og løk en periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...