Gå til innhold

Dyreparken imorgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yeah, skal se lillegutten gleder seg skikkelig nå stakkars=)

Vi gleder oss sååå masse, flere som skal imorgen og som skal bo på Noahs ark?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VI skal på tirsdag og onsdag.. Vi glesder oss masse, store som små. Men er det veldig mye kø der nå? Er jo midt i fellesferien..

Skrevet

Kjøp billetter på Internett på forhånd, så slipper dere mye kø.

Skrevet

Vi skal ikke før på torsdag til fredag, men skal bo på det hotellet vi også!!! Gleder oss masse vi også...

Du får gi en oppdatering du da! Hvordan det har vært =) så kan vi glede oss enda litt mer...

Skrevet

Vi blir på Noahs ark helt til fredag vi, så rekker vel ingen oppdatering før dere er der=)

Kanskje vi sees? kommer dere fra Oslo og?

Skrevet

vi er fra Kongsberg.

kanskje vi sees ja.. hehe.. men er sikkert ikke alene der da..

skal bare bo der en natt vi, og skal på sabeltann forestillinga på torsdag, og bruke torsdag og fredag i parken.

Skrevet

takk for tipset odine!!!

har akkurat vært inne og bestilt 2 dagers pass til oss fire !

Skrevet

Aha, vi skal på showet på onsdagen vi, kjøpte billetter og booka hotell i januar, så nå er vi alle spente kjenner jeg=)

Skrevet

ja vi kjøpte billetter og booka hotell i februar eller mars tror jeg.. husker ikke helt... er så lenge siden...

gleder oss masse.. har nedtelling med ungene nå.. bare sove 3 netter til... hehe...

håper det blir bra vær!!!

Skrevet

Ja vi satser på fint vær=) Får høre oppdatering av dere og da regner jeg med.. gruer meg bare til den lange reisen.. ugh.. med 3.5åring og 6mnd baby som ikke liker å kjøre bil-.. hehe (bare babyen som ikke liker bilkjøring noe særlig da..)

Skrevet

ja det skjønner jeg... vi har en gutt på nesten 4 (som skal gi alle smokkene sine til Sabeltann) og ei jente på 2,5 år.

har dvd i bilen og masse kjeks og juice og greier så går det nok bra.

har en laaaang kjøretur bak oss alt i ferien vi... kjørte til Danmark gjennom Sverige... tok båten fra Sverige til jylland.. og det gikk greit. hadde jo litt stopp så klart da...

Skrevet

Vil anbefale å se "Kristian And fra Herli´ Land" i Tjuttaviga kl 1530, i hvert fall hvis dere skal være der to dager. Masse musikk, 2åringen satt stille i en time.

Skrevet

tusen takk for flere tips!!!

skal prøve å huske på det, og få tid til alt...

blir et par hektiske dager... kjører herfra tidlig på morgenen torsdag og skal hele dagen i dyreparken, også sabeltann da seint og så neste dag i parken før iv reiser hjem...

Skrevet

Så bra da, gutten min har sluttet med smokk for en mnd siden, men han vil bare gi de til søppelbilen, men jeg har pakket de med i tilfelle han vil gi de til sabeltann=)

Skrevet

Det er gjort for lenge siden =)

Skrevet

Vet du hvor de gir smokkene fra seg til Kaptein Sabeltann? Jenta mi og skal gi dem fra seg til sin store helt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...