Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 På dagen og natten..? Snuppa sluttet med bleie på dagen da hun var 2,8 år. Hun sluttet på dagen! Uten noe om og men. Har bare hatt 4 uhell i ettertid. Kan legge til at hun har tisset og bæsjet på do siden hun var litt over 2 år. Hun har alltid haaatet og bæsje i bleien! På natten har hun enda bleie på. Hun blir 3 år i oktober. Noen ganger er bleien tørr, noen ganger litt våt, og andre ganger kjempevåt! Så tror ikke jeg tør la henne ligge uten bleie på natten enda... Hvordan er det hos dere da???
*Minnie Mus* Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 sønnen min sluttet på dagen når han var 2,5 år, bruker fortsatt på natten og fyller 4 i aug.....
mamma til tre søte små:o) Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Eldste var 2,4 år da han sluttet på dagen og et par mnd etter sluttet han på natta også. Mellomste er 2,5 år og har ikke sluttet ennå, men han sluttet med smok for 4 dager siden:) Vet ikke helt om jeg skal orke å ta avvenningen nå, han er ikke så motivert og jeg har ikke så god tid nå som jeg hadde med 1. mann. Tenker vi venter noen mnd til jeg:)
fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 her slutta mi pia forrige fredag me bleia, 2,9 år..har hatt 7 uhell til nu... men hun bruker bleia på natta enda, den e veeldi våt på natta:p
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Eldste jenta vår slutta med bleien både dag og natt sommeren hun var 2,5 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå