Gjest Sekretøsa Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 altså. belter som er montert i stolen? Disse som kommer uten, hvor man skal bruke bilens belter, er jo fra 15 kg, og det er jo snuppa snart, men syns ho virker litt liten for sånn stol?
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Vi bruker enda bilstol med belter i. Snuppa blir 3 i oktober, og kan enda bruke stolen lenge! Den er langt fra for liten. Har ei venninne som bytte til en sånn stol uten fastmonterte seler til snuppa si for 4-5 mnd siden. Jenta hennes blir 3 i desember...
*Minnie Mus* Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 vi skiftet når minstemann tok over stolen til storebror. Han var litt over 3 år tenker jeg. Men har brukt sånn beltestol når han har vært med besteforeldre og sånn fra han var ca 2 år tenker jeg...
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Vi kommer til å bruke bilstol med integrerte seler så lenge gullet får plass i setet. Regner med at det blir minst et år til, gullet er 2 år og 2 mnd nå.
børdi Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 vi har britax sitt som går opp til 36 kg, der kan 5 punkts selene brukes opp til 18 kg...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Bruk setet med 5 punkts sele så lenge barnet får plass og er under vektgrensen...
fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 vi har acta graco cosmix sin stol å den går opp til 25 kg, kommer til å bruke 5 punkts sela så lenge som at ho passe de... når ho blir for stor til 5 punkt, så tar vi av beltet å bruker bare vanli bilbelte på henne svigers har carena sin 123 stol med 5 punktsele..veldi bra stol.. kan også ta av beltene på denne stolen å bare bruke bilbeltet..
bente69;) Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Vi bytta sete her forrige uke, snuppa var 3 år i begynnelsen av juni. Grunnen til at vi bytta var at øvre vektgrense var 18 kg, så når vekta til snuppa stoppet på 17,8 var jeg rask med å kjøpe nytt sete. Hun er forøverig litt over 100 cm Så nå sitter snuppa i HTS 1-2-3 (tror jeg det heter), må si jeg savner det gamle sete, hun satt mye bedre i det. Nå får jeg vondt av henne når hun sover i det nye sete. Jeg hadde ikke bytta om det ikke var nødvendig pga vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå