Gå til innhold

sliten i ene beinet..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal jo prøve å gå litt nå så nærme terminen, men med en gang jeg begynner å gå blir jeg skikkelig sliten i det høyre beinet.. en "lammende" følelse. lurer på om det kanskje er barnet som presser på en nerve eller noe. noen andre som har det sånn? er i uke 39+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Ja, jeg tenkte det samme som deg, er i uke 40 nå, og tenkte samme tanken med å gå, men da jeg begynner svikter det ene beinet under meg, som om det sover eller blir lammet. Så jeg vet hva du snakker om.

Skrevet

Jeg har det jeg og, det er isijas nerve som ligger i klem pga fosteret trykker på nerver. det er vist normalt i følge legen min. jeg har det i venstre ben klarer nesten ikke gå, vurdere krykker

Skrevet

Har det jeg også, jm sa det var en kombinasjon av trykk mot nerver og vann i kroppen (sliter mye med det) Men det er ikke farlig å gå på, bare ubehagelig for oss som ikke da har full kontroll. Bare pass deg så du ikke mister balansen og faller... Jeg er 38+2

Skrevet

Hei

Jeg har også hatt det samme (nummen fornemmelse, samt verking ned i høyre ben....helt til ankelen) Dro til kiropraktor som konstanterte bekken LÅSNING.....etter 2 behandlinger har dette nesten gått bort. Verdt å sjekke opp for dere som har litt tid igjen før fødsel:)

Skrevet

Hei, jeg har også hatt noe lignende i hofta, nummen/lammende følelse som iler og verker.Fikk høre at det kunne være isjasnerve i klem. Har fått nåler for dette når jeg har vært på modningsakupunktur. Det har virket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...