Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Blødde mye i uke 29 (hel mens mengde), uten at de fant noe forklaring på det. Nå idag har jeg kjent at babyen har snudd og vridd på seg som bare det, og da jeg kom hjem i sted var trusen full i blod. Vet ikke om jeg skal ringe føden heller, for virker sikkert helt hysterisk!! Dessuten har jeg ingen til og kjøre meg. Noen som vet hva disse blødningene kan skyldes eller som selv har blødd så sent i svangerskapet?
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Enig med Line her! Hvis det var litt blod hadde jeg ikke bekymret meg, men mye... Ring og lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 jeg venter litt, så ser jeg om det tar seg opp. Føler jeg ringer og maser på føden hele tiden, og er redd for at jeg er litt "ulv ulv", og siden de ikke fant årsaken forrige gang, og ba meg slå meg til ro med deg. Jeg kjenner masse liv, faktisk mer enn vanlig, så det er hvertfall liv inni der! hi
Mariana_K Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Du bør absolutt ringe! Kan være fødsel på gang... Man blir anbefalt å ringe dersom man blør! Det er IKKE å mase!!!
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Det er derfor de er der, og vi har lov å være "ulv ulv". Heller det enn å risikere liv og helse!
melissa&baby:) Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Ring føden!!!Har hørt at "menstruasjons" blødninger kan bety at morkaken løsner!! Jeg hadde ringt og gitt beskjed med en gang!!
Mari 74 Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 Man skal alltid ringe føden når det dreier seg om blødning, ville aldri tatt sjansen på å la være å ringe, for som hun over her skriver så kan det i verste fall ha noe med morkaken å gjøre. Ville ringt med en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå