Gjest Sekretøsa Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Hvor mange av dere der ute, hadde trodd på denne setningen "det er ikke noe galt med deg"... om gubben ikke ville hatt sex??? Her vagger jeg rundt som en stranda hval, klar til og sprekke (lange 6 uker igjen), også har jeg en gubbe som "ikke orker" sex??? Hva er det for noe da??? Mannfolk skal vel alltid orke sex??? (ja, satt på spissen) "det er ikke deg"??? det er alltid DEG!
Monajenten Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Nei, den hadde jeg ikke bitt på:-/ Men det er ikke DEG, det er typen din som er dust fordi han ikke vil ha sex bare fordi du er gravid, derfor er det han;)
suseduse Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 mannfolk har en angst for å "stange" borti babyen, selv om de egentlig veit det er umulig.. jeg fikk også den frasen der når jeg var gravid, men sannheten kom fram etterpå at det var det det var.. de synes det er litt rart og på en måte ekkelt å ha sex når babyen dems ligger inne i maven.. det jeg skal gjøre neste gang er å ta med meg gubben iog la legen vise at det er UMULIG å komme borti den..
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Nei, altså... Snuppa har vært syk hele uka, og vært mye våken på nettane. han må ta ho når han kommer hjem fra jobb, siden jeg er hompete og jævlig, så jeg ser han er sliten, ingen tvil, men skal de ikke orke likevel???? Jeg mener, han er jo mann!!!! (eller så er det jeg som har et økt behov for sex,evnt nærhet....hmm)
Simselimsen Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Jeg ville ha trodd på det....Jeg bruker og si det til mannen min, det er ikke deg det er meg (meg = strax høygravid, vaggende småbarnsmamma, med vann i kroppen og pupper som er så tunge at de henger ned på knærne) Desuten synes jeg det er rart og ha sex når jeg ikke engang kan se pus.....huff stakkars pus, er ikke sikker på at den eksisterer engang....... Men iallefall ser det ut til at mannen min skjønner at det ER meg, så får han heller slå seg til ro med en hånsstrekning......
Simselimsen Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Når har du termin egentlig? Jeg gikk akkurat inn i uke 34 nå
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Hehe Jo, men det er HAN som ikke vil ha... Nei, ser ingen pus her heller, men tror den er der.. har ikke sett den på en stund jeg heller. Jeg er i uke 34 jeg og! Termin 10 sept.... du da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå