Gå til innhold

pupper som lekker og snart sydentur....noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er over 5 mnd, og jeg lekker som en sil fortsatt. Med nr 1 sluttet jeg å lekke når hun var 3-4 mnd. Hadde håpet det samme skulle skje nå også, er så trasig med den lekkinga. Det blir i tilegg veldig varmt og klamt med tjukke innlegg under bh i syden. Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner du når utdrivningsrefleksen setter igang? Det gjør nemlig jeg, og da bruker jeg "dørklokke-trikset". Dermed slipper jeg innlegg :)

Skrevet

Mini var 8 mnd når vi var i syden, men jeg lakk masse enda!! Jeg kjøpte meg en bikini med innlegg, og brukte ammeinnlegg istedet for innleggene.. kjøpte sånne tynne og la inn ett par stykker på tverre slik at det ikke ble så klumpete(om du skjønner!). Syntes det funket greit.. skiftet bare ofte :) Og når jeg badet brydde jeg meg ikke.. det er nok barnetiss og annet avfall i vannet, så en melkeskvett er sikkert bare sunt mot bakteriene :)

Skrevet

ja kjenner godt når det kommer. Hva er "dørklokke" trikset?Hadde vært supert å slippe innlegg:)

Skrevet

nei akkurat når jeg bader er det ikke noe stress. Har aldri brukt de bikiniene med innlegg, men det hadde kanskje vært noe. Hvilke innlegg er tynnere enn de andre?

Skrevet

Trykk inn brystvortene med håndleddene!

Skrevet

ok:) har gjort det uten å vite at det var ett navn på det:) lekker litt selv om jeg gjør det....:/

Skrevet

syntes chicco sine er tynnere enn natusan sine, også selger de noen på babybutikker, som jeg ikke husker navnet på.. de var iallefall supertynne, men absorberte skikkelig bra :)

Skrevet

bruker chicco sine. får ta meg en tur på en babyutstyrsbutikk og se om de har noen tynnere.det hadde vært midt i blinken!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...