Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 jeg kjørte bak en politibil i går, og jeg blir skikkelig nervøs av det, vet ikke hvorfor men gjør bare det. det var i et lyskryss, og politibilen fikk grønnt lys. jeg fulgte ikke med på lyset siden det nettopp hadde blitt grønnt, men da det var min tur til å kjøre ble det gult. jeg skulle jo selvfølgelig bare ha kjørt, jeg hadde jo rukket det, men i stede brå bremset jeg over stoppe linja og rygget tilbake(ja, vet at det var skikkelig teit!!) politibilen som kjørte før meg tok en u sving i neste kryss, og fulgte etter meg!!! jeg var drit nervøs, men de blinket meg ikke inn, og da jeg svingte inn der vi bor, etter ca 3 min, kjørte di bare videre. ble skikkelig nervøs av det!! hvis de hadde gitt meg bot så hadde de vel stoppet meg? eller kan de sende den i posten etterpå? er ikke en gang sikker på om jeg gjorde noe galt her for jeg rygget jo tilbake, til jeg fikk grønnt lys, men klarer ikke å slutte å tenke på det!! er litt flau over dette så vil gjene være anonym!!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 var det sammboeren min og sa! heh... jeg får bare helt ANGST av sånnt.kan ikke noe for det... 'hi
-Hengebuksvinet- Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 i en lignende situasjon :-) Dette gikk jo bra, men jeg hadde nok også blitt stresset om politibilen tok en u-sving for så å følge etter meg. He he.
Libido- Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 hehehe ikke rart de ble mistenksom! Men de så sikkert at du var et nevrotisk kvinnemenneske så de kjørte videre =)
blimbaby Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Hehe.. tror nok de skjønte det bare var litt panikk av politibilen:P Tror de aller fleste blir litt distrahert av slike biler, og tror også politiet vet det... Har faktisk ei venninne som har pappa som er høyt oppe på stasjonen, og selv hu innrømmer at hu får litt hetta når hu ser politibiler... Så.. du får nok ikke noe bot i posten nei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå