Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere sammen med de? Min er ute med venner hele dagen,så får jo aldri gjort noe sammen med han.Det er sammen med de han vil være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...hun trives best her hjemme og leker mye i dukkestua si.

Ellers sykler hun mye.

Men nå på sommern har vi vært i tusenfryd og litt på shopping. Blir litt handling til skolestart.

Skrevet

Jeg går på fjelltur med han, tar han med på badestranden, sykletur, spiller spill, hører på musikk, leser for han, koser i sofaen. HJelper med å fange innsekter til innsektboksen og lage miljø til de..snakker mye sammen. dette sammen med søsteren på 4 år. Ikke noen som bor akkurat her, så må kjøres og bringes med barn. Har kusinen ofte på besøk, da tar jeg alle barna med på dette.

Skrevet

Min er gutt er også mye sammen med vennene i gata, men nå når det er sommerferie og de fleste er på tur har vi vært masse på lekeplasser (har to mindre barn også) Har vært litt på lekerommene på sentrene i byn når det er stygt vær for da er det alltid masse andre barn der nå. Vi har vært ved sjøen å fiska, en dag det regnet litt gikk på ei fin sandstrand å laga sandslått, ser litt på dvd sammen, spiller spill,går tur masse å finne på;)

Skrevet

Hun er stortsett ute med venner. Men nå er det ferie og da er hun på hytten. Heldigvis har sambo sin kusine en som er like gammel som henne, og de har hengt sammen som erteris..

Skrevet

føler meg som en dårlig mor som nesten aldri er sammen med han.men jeg kan jo ikke nekte han å være sammen med kompisene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...