Gå til innhold

Kjenner ikke spark lengre.... er litt bekymret..... :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg skal ringe overalt i morgen til jeg kan komme inn å høre med dopler i allefall. Trenger ikke på UL, men vil høre hjertelyd!

Kjente den første gang i uke 12 men så ble det stille og det forventet jeg. Men nå i de siste 2 ukene har jeg kjent liv hele dagen og til og med utenpå, men det stoppet opp på torsdag. Er 16+3 i dag.

Uff for en ekkel følelse, å så bekymret en mor kan bli :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg må bare si at det roa seg til meg rundt den tiden og.. det var en helt stille periode fra de vanlige boblene og killingen som foregikk i magen min, til de faktiske sparkene!

men du kan jo prøve å drikke kaldt vann, spise ting med sukker og ligg i ro å kjenn etter liv.. men jeg regner med du allerede har gjort dette?

Stå opp tidlig i morgen så får du iallefall time til lege!

Lykke til, forhåpentligvis så er alt i fineste orden!! :-)

Skrevet

Hadde du også kjent sparking i en par uker før det ble stille? Man blir vant til sparkene hver dag så man forventer å kjenne dem fra nå av vel hele tiden - er vel derfor det bekymrer meg sånn. Jeg har prøvd kaffe, sukker, krydder, vann usj alt jeg kunne tenke meg. Men det er jo greit å ta en tur til JM/lege for å høre i allefall.

Godt å høre at det er fler enn meg da :-)

Skrevet

Kan jo være at babyen har snudd seg.....

Skrevet

hei jeg hadde også samme opplevelse som deg.var en stund jeg ikkje kjente noe.men man behøver ikke kjenne liv hver dag enda så tidlig.men det er bare og ringe legen så får du nok komme og høre hjertelyden.

prøv et kaldt glass saft eller brus med litt sukker i og legg den ned på rygg og vent litt.da vil du sikkert kjenne noe.drikk det fort ned.

Skrevet

jeg hadde ikke kjent direkte spark enda jeg.. men det var stille før stormen kan man si! jeg hadde kjent bevegelse/boble/fiskehale.. ja hva enn man skal kalle det, i noen uker.. så ble det rolig.. jeg tok det ganske rolig i og med at jeg har babywatcher, så jeg fikk hørt at hjertelyden var der.. men alle bevegelsene jeg hadde kjent, roa seg.. helt til at jeg plutselig skvatt til av et lite spark inni magen. o da var det ingen tvil kan man si, for sparkene som kom denne gang var tydelige, og ikke lengere bare bobler..

men har du kjent direkte spark enda, eller er det noe ala det samme som jeg hadde det da?

Skrevet

Anonym:

Vet du jeg begytne å tenke tanken, kan være det da.

Jeg har kjent spark ja, ikke sånne som i uke 25 der fotballfoten kommer frem, men spark og ikke bobler.

Skulle ønske jeg hadde BW jeg oxo nå :-)

Men får svar i morgen så da ervel alt fryd å gammen igjen :-)

Skrevet

ja det er sikkert som anonym sier; at babyen har snudd seg.. det var jo tydeligvis det som hadde skjedd til meg også så! :-)

Skrevet

var borti det samme for litt siden, jeg fikk komme å høre hjertelyden å fikk ul.. babyen hadde nok bare snudd seg..

det går nok bra!

lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...