Gå til innhold

AAARGGHHHH... det er SÅÅÅ typisk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi sjekka ferjer og hotell og kroer og lekeland ololol hele dagen... Hadde tenkt å dra på onsdag eller torsdag, men pga av dårlige værutsikter bråbestemte vi oss for å reise i morra, ledig plass på ferja, billigere enn senere i uka også. Strålende fornøyd var vi, men brukte nok 3 minutter for mye på å diskutere.. :o(

Kom til der jeg skulle taste inn kredittkortnummeret, så plutselig hoppa hele greia tilbake til trinn 1 på bestillingen... Da jeg prøvde igjen var det UTSOLGT!!! Og jammen har de ikke kalrt å selge ut alle lugarene på tirsdag i løpet av de siste timene også :o(

Så ble plutselig bare alt helt ødelagt her..

Så noen som vet, flere enn color line og Stena line som seiler mellom Oslo og Fredrikshavn?

Og hvilke båter seiler mellom Gøteborg eller Varberg og Sverige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... og Danmark skulle det stå der ja..

Skrevet

Stena Line går fra gøteborg i hvertfall.

Skrevet

Surt!!!

Stenaline seiler fra Gøteborg til Frederikshavn og Varberg til Grenå

Colorline seiler også fra Larvik til Hirtshals og fra Kristiansand

Fra Langesund seiler www.kystlink.no til Hirtshals

Skrevet

JA det blir alternativet, men den ferja er ganske dyr... Sånn egentlig skal det ikke ta mer enn 8 timer å kjøre til Legoland heller hvis man unngår all kø, men greia er at jeg helst ikke vil kjøre så mye bil :o(

Skrevet

Set på kystlink?? båten tar kort tid og pleier og være billig

Skrevet

De har ikke noe i morgen og på tirsdag får jeg ikke opp pris eller noe, bare "feil på bestillingen"

Skrevet

ledig på tirsdag kl. 19.30 retur 30/7 (tastede bare et tal) 2 voksne + 1 barn + 1, 4 prs. lugar pris 1710.-

Skrevet

:o)

Takker for tips og hjelp folkens! MEn det ble brått ferje til Kiel istedet. Billigste alternativet vi har funnet til nå :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...