Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Her tar nemlig gubben aaaldri kveld. Blir deprimert av å alltid gå til sengs alene.. åja.. sex eksisterer ikke lengre i dette huset =( akkurat født da.. men har likevel bar hadt oss EN gang i år..eller var det kanskje to.. går for det samme uansett. Blir like deppa når det er slik iallefall.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Det varierer. Her i huset må jeg innrømme at det er jeg som ikke er så hyppen på sex for tiden, håper lysten kommer tilbake snart (4 mnd siden jeg fødte nå) Vi er flinke til å gi hverandre klemmer og slikt da
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Ja, stort sett så går vi alltid og legger oss sammen. Synes det er kjempe koselig )
Helene <3 Sarah Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Alltid samtidig. Vi er flinke å kose, men jeg gidder ikke sex.. Sliten og lite lyst..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Jeg legger meg alltid leeenge før gubben,ca nå ved denne tida,vet jeg må opp og amme et par ganger. Så kommer gubben utpå nattmorran og sover til langt på dag.Koselig? Nei,drittlei denne fordelinga. Sex vet vi ikke hva er lenger.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Går stort sett og legger oss samtidig ja. Men lite sex. Tror det er p pillene, hadde en periode uten prevansjon og da var jeg mye mer hypp enn nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå