rosa78 Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Lurer på om du er tilbak fra syden og om alt klaffet.... tenkt mye på deg:) min mens kom men er i full gang igjen nå venter el i løpet av uken....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Hei, så koselig at du har tenkt på meg:) Jeg er tilbake fra syden og vi har kost masse, så håper på positiv test neste helg. Men frykter at jeg ikke har hatt EL denne mnd heller. Så synd at mensen din kom! Håpet sånn at det hadde klaffet for dere jeg. Håper at spira sitter denne mnd da:) Når har du IKM?
rosa78 Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2007 hae el denne uken så har vel ikke ikm før om 14 dager ca... håper den sutter denne mnd ja....... blir spennde krysser fingrene for at du ikke får mens nå da...... prøvd lenge?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Tusen takk=) Krysser fingrene for deg og. Dette er vår 7. pp, så vi har prøvd fra desember/januar. Hva med dere?
rosa78 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2007 blir vel på en måte første... pga forje mnd var vi for sent liksom... satte inn skudde for sent liksom....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Håper du blir gravid denne mnd da, når dere får satt inn skuddet til riktig tid;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå