Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Jepp, havnet i uløkka. Faktisk er det veldig greit for min del men mannen er helt fra seg. Vi har to fra før, bor trangt, er studenter (!) og dette er bare ikke rett timing. Blir å ta abort men vil ikke på offentlig sykehus, vil ikke ha det på journal og spør derfor om dere vet om private klinikker som utfører dette. Helst såkalt abortpille, jeg er veldig tidlig på vei, bare tre dager over mens. Oslo.
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Ring å hør da, men kommer nok i journalen uansett (tror jeg).....
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Vet ikke, men hvorfor vil du ikke ha det i journalen egentlig?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Uansett blir det sendt epikrise til fastlegen din!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Det sendes ikke noen epikrise til fastlegen nei! Det vet jeg av andre grunner enn abort. Måtte samle sammen alle mine epikriser (har en kronisk sykdom) og få dem til å sende dem til min fastlege
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har tatt abort før og den fikk jeg tilbake i fleisen da jeg lå med rier på neste barn! Sykepleier leste meg journalen min fra dette sykehuset(hovedinnlegger).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå