Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Har de kommet med vinterdressene alt?
Anna Nym :o) Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Har hatt en i merket Name It kjøpt på EXIT. Vert så fornøyd at jeg har kjøpt to! Men de er et par år gamle. De som de hadde i fjor virket stivere....
~sjiraff~ Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Jeg arvet en vinterdress fra Exit (Name it), og den var ikke noe bra, den ble kun brukt i krise tilfeller, men det var vel da en modell fra 2003. Har selv i ettertid kjøpt en parkdress derifra som ikke var noe bedre. Mulig jeg har vært uheldig, men tviler på at det blir noen flere Exit dresser.
Bettybu Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Jeg har vært fornøyd med Exit dressen, god og romslig i fasongen for poden som var 2 år i mai, dvs ca 1,5 når han for alvor brukte den. Fasongen var viktig, for det er veldig mange tykke klumpete dresser for de som er små... (bla Spar Kjøp dress med teddyfor, fy of fy til 1-2 åringer..mener jeg...) Den skal vaskes minst mulig og ev impregneres etter noen vask. Lett å tørke av.. Blir muligens samme dress til poden til høsten.. kjøpte en på tilbud, men den blir nok for stor denne sesong. Hadde samme dress uten for, var fornøyd men den også, men de trekker vann når de begynner å bli brukt en del...på kne/rumpe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå