mølle Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Fredag for ni dager siden begynte jeg på yasmin p-piller etter et opphold på noen mnd. Hadde sex på lørdagen. Så hadde vi sex på torsdag og da hadde jeg jo tatt syv tabletter. Det står de syv første dagene skal brukes til at pillene kommer inn i systemet igjen. Men da hadde jeg jo mensen. Regner at dersom jeg har det en kaller "normal" syklus vil jeg da få eggløsning rundt fredag som kommer... Har følt meg dårlig i hele dag, men dette kan selvsagt skylde redsel... Kan jeg være gravid....????
Bananas m 1 barn + en i magen Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Vanskelig å si.. Hvis du tror det må du slutte på pilla og ta en test når det har gått 14-20 dager etter mens.. :-)
Monajenten Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Så lenge man har sex kan man bli gravid;) Ta en test så finner du ut av det:)
mølle Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2007 Bra sagt monajenten... Jeg vet jo selvsagt det... Men jeg bare lurer på om noen vet sannsynligheten for å vær det... for det er helt uaktuelt med en til nå...
Monajenten Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Var ikke meningen å være frekk altså! Håper ikke du tok det sånn:) De første syv dagene er jo usikre, så hvis dere hadde sex da, er det jo mulig at du er gravid. Men som du selv sier, er det lett å få falske symptomer når man går og tenker på det.
mølle Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2007 Tok det ikke frekt i det hele tatt. Du har jo helt rett. Men siden jeg hadde mensen når vi hadde sex så tenker jeg at jeg ikke kan få eggløsning da... Men hva er da sikre perioder???
Monajenten Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Det finnes vel egentlig ikke noen "sikre" perioder:-/ Eggene kan i teorien løsne når som helst selv om det ikke er helt etter boken. Tror det er ganske mange skjønne små rundt omkring som ble unnfanget i en "sikker" periode:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå