Gjest Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 til å pakke ut kofferten?? Er tross alt bare 2 uker siden jeg kom hjem fra ferie hehehehe ME= HÅPLØS
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Kom hjem fra tur i dag og reiser igjen på tirsdag morgen, så her hadde jeg ikke noe valg om jeg skulle ha noe å pakke ned igjen.... Du får tenke på hvor glad du blir når den kofferten endelig er tom!:-) Lykke til med utpakking!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå