Gå til innhold

mange unge 3.gangs her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi,noen flere som har vært tidlig ute?

jeg er 25 og venter min 3. har fra før to gutter på hhv 2,5 og 5 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.jeg er 20 og venter andre min!har ei jente på 19.mnd og har termin nå 29.august.venter gutt denne gang!

Skrevet

hoi! enda tidligere ute enn meg du da:o)føler meg av og til litt alene sånnsett:o) alle rundt meg får jo toppen sin andre,mens jeg er allerede nesten i mål med hva unger angår;o) siste her i huset ja:o)der da?

Skrevet

Jeg har vel ikke vært så tidlig ute jeg, men jeg er 25 år og har tvillinger på 13 måneder og er 29+ uke. Så jeg har jo 3 barn jeg også snart =)

Skrevet

Jeg er 25, og venter min tredje =) Har ei jente på 7 og en gut på 3 og et halvt. har termin i oktober.

Skrevet

hei.

jeg er også en 3.gangs og venter en jente om nøyaktig 22 dager, har en gutt på 6 år og ei jente på 4,5 år fra før... jeg er selv kun 25 år og føler meg derfor ganske ung enda...

klem

Skrevet

Eldst av oss her eg da, er 26 og venter tredjemann. Men innerst inne føler jeg meg som en fjortis :P

Har store hopp mellom ungene da, fikk førstemann når jeg var 16 andremann som 20 åring, og ja tredjemann nå =)

Skrevet

litt som meg du da mizzy..

Jeg er 26.Venter nr 3.Fikk nr 1 når jeg var 17,nr 2 når jeg var 22

Skrevet

Jeg er 26, venter nr tre, hører igrunn ikke til her enda da, men ...hehe... er bare 25 uker på vei;)

Skrevet

så gøy at det ser ut til å være flere av oss da:o)

har dere fått reaksjoner på å vente den tredje i så ung alder?

Skrevet

Jeg er 27 og venter nr 3. HAr en gutt på 6 år og ei jente på 1,5år. Første ul termin er idag, så blir spennende å se om nr 3 kommer snart.

Skrevet

Jeg er 23 år. Fikk min første da jeg var 19 år gammel, nr 2 en mnd før jeg ble 21 og venter nå nr 3 i september.

Guttene mine er 3,5 år og 2 år gamle =)

Har hatt mye reaksjoner på at jeg skal ha nr 3, men bryr meg ikke så mye om hva andre mener om det.

De om det =)

Gleder meg i alle fall veldig, men føler at nå er det nok barn =)

Skrevet

Blir gamla her jeg da..... 28 og venter nr 3 om 19 dager. Føler meg ung fordi da.....

Skrevet

Jeg er 23 år og venter min 3 jente i oktober. (måtte bare over her og lese litt)

jentene mine er snart 6 og snart 3 år gammle. Var altså 17 med nr 1 og 20 med nr 2.

Får alltid spørsmål om alle er med samme far, og det er de.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

hehhe,"jente nr 3" den får jeg og høre ofte ja;o)

samt teite kommentarer som "jøss,dere står jaggu på" til og med fått spørsmål om vi er veldig kristne og ikke tror på prevensjon..det var etter det jeg tenkte jeg skulle spørre her inne om jeg har flere likesinnede,for SÅÅ ung er jeg da vel virkelig ikke..

utroli så mye teit folk får vrengt ut av flåkjeften sin ja..hehhe..

bryr meg ikke jeg heller,men en blir jo litt lei av å "forsvare" valget sitt alltid da..bare fordi man velger annerledes enn majoriteten,som studerer til de er langt over 30 før de setter igang;O)

Skrevet

har fått litt reaksjoner, men tror det er fordi de siste to blir veldig tette da;) Er ferdig med høyskoleutdanning og har fast jobb, så er ingen som rynker på nesa for slike ting iallfall;)

Skrevet

Jeg følte meg ung da jeg fikk første som 25åring. Alle venninnene mine begynte først rundt 30 års alderen. Nå er jeg 34 og venter nr. 3, og denne gangen har jeg heldigvis venninner å gå gravid sammen med og kunne trille med etterhvert.

Skrevet

fylte 28 for 12 dager siden og venter mitt tredje. Har to jenter på 6 og 1,5 år

Skrevet

nja.. ung og ung.. hmmm.. venter ikke nr3 da.. men nr4.. er 24 år=)

Skrevet

Jeg er 27, fikk min første da jeg var 17 og andre da jeg var 22 :)

Venter nå nr 3 (siste) 17.aug :)

Skrevet

Ung og ung.. Fyller 29 år i dag og venter nr. 3 om 37 dager:-)

Skrevet

Jeg er 20 år, venter en liten jente om 15 dager. Har en liten godgutt på 19 mnd som løper rundt!

Verdens beste jobb å være mamma!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...