eliseh1 Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Hvor mange "tillater" sin mann å ha et fullt hi-fi anlegg i stuen som virkelig dominerer stuen? Jeg elsker den litt romantiske stilen, og synes disse "kassene" er rett og slett grusom å se på.
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 så lenge det "passer" inn og er fint ut gjør det ikke meg noe. men det skal jo alikevel være litt feminint preg på leiligheten.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Min mann har plutselig kjøpt projektor og lerret og surroundanlegg og you name it - he bought it!!!! Det måtte han pent sette opp i loftstuen, men det var nok planen hans også ) Laget seg et gutterom der oppe, han. Hihi.... De barna, de barna....
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 vel jeg lar han ha det.. på en betingelse at alt ser likt ut, samme farge og stil. Har har vi alt, forsterker og 5 stor høyteler og en stor sub( basser) på gulvet rundt tv.. trodde jg skulle få fnatt da jeg flyttet inn og ha sa at han ønsket seg mer. Nå skal han vist ha 50 " flat skjerm også. Heldig vis. så flytter vi snart til et større sted, har kjøpt oss hus.. og da skal jeg bestemme hvor dette skal stå henne!
ennaH Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Hos oss er det omvendt. Min mann tillater meg å ha mine digre høyttalere med dertil hørende anlegg i stua. Han setter veldig pris på at jeg kjøpte anlegget selv, lenge før vi flytta sammen. Men han har fått lov til å koble platespilleren og DVD-spilleren sin til anlegget mitt.. Hehe.
SokkeLaila Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 ..hehe! Det vil ikke forekomme at sånne monsterhøyttalere kommer inn i vår stue, iallefall! Det skal vært høøøy WAF på det som evt skal handles.. -hvilket sambo er fullt klar over! ..for gutter (og evt jenter) som trenger innføring i WAF/ Wife Acceptancy Factor. Les mer om faktorene (og fenomenet!) ved å søke det opp på Google.. Gå'kke ann å overse noe SÅ viktig! Lykke til!
Teltpluggen Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Woman_acceptance_factor EVT gå på wikipedia;)
petite fleur Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Til min store overraskelse foreslo sambo selv å selge monsterhøytalerne!! Så nå har vi noen som er 1/6 så store
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå