Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Dere som har vært med på babysvømming,hvor gamle var bebien deres?Og ble de forkjølet?
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Vi er med på babysvømming. Begynte når mathias var nesten 4 mnd. Han har ikke vært forkjølet .
Bellen^2 Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Vi begynte da han var 3 mnd. Han har ikke blitt forkjølet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå