Gå til innhold

trenger trøst eg


Anbefalte innlegg

Skrevet

eg hadde en avtale med ei veninde i kveld. hun skulle ringe før vi skulle treffess. nå er klokka en god del, har ikke hørt et knust.

er litt skuffa

eg hadde gleda meg så

det er så sjeldente eg gjør sånn og, og så ringer hun ikke for å si at hun ikke kan en gang

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var dårlig av henne.

 

Trøstekoooos

Skrevet

Nei æsj... det er det verste jeg vet. Folk som ikke holder avtaler. Skjønner du er skuffet!!

 

Masse trøst....

Skrevet

Skjønner godt hva du mener ja...

Har ikke igjen venninne nesten jeg, etter at jeg ble gravid...Føler jeg iallefall ikke selv...Kjempedårlig gjort syns jeg...!

Trøsteklem=)

Skrevet

men hun svarer ikke på mobilen heller så eg er litt bekymra

tusen takk for trøst

Skrevet

Elendig gjort!! Sånne ting er det verste jeg vet!

Skrevet

sender deg en stor trøste klem!

 

Hater sånn som ikke sier ifra om at dem ikke kan! dårlig gjort!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...