mammamammamammamor Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 eg hadde en avtale med ei veninde i kveld. hun skulle ringe før vi skulle treffess. nå er klokka en god del, har ikke hørt et knust. er litt skuffa eg hadde gleda meg så det er så sjeldente eg gjør sånn og, og så ringer hun ikke for å si at hun ikke kan en gang
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Det var dårlig av henne. Trøstekoooos
Tussa og Sofie Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Nei æsj... det er det verste jeg vet. Folk som ikke holder avtaler. Skjønner du er skuffet!! Masse trøst....
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Skjønner godt hva du mener ja... Har ikke igjen venninne nesten jeg, etter at jeg ble gravid...Føler jeg iallefall ikke selv...Kjempedårlig gjort syns jeg...! Trøsteklem=)
mammamammamammamor Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2007 men hun svarer ikke på mobilen heller så eg er litt bekymra tusen takk for trøst
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Elendig gjort!! Sånne ting er det verste jeg vet!
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 sender deg en stor trøste klem! Hater sånn som ikke sier ifra om at dem ikke kan! dårlig gjort!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå