Gå til innhold

Hva betaler man barnevakten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt ei jente på 15 år som har tatt med gutten min på 2 år ut noen timer 2-3 dager i uken.

Jeg har spurt henne hva det er vanlig å betale, men hun vil ikke si noe.

Hva betaler dere?

Hvor mye betaler dere for en kveld (helg), fra ca 18-19 til 01?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med 50kr gangen i ukedagene????

Og ca 250kr for en helgekveld. Samt at dere holder mat og snop til eget barn og barnevakt?????

Skrevet

Jeg betaler min trillepike 30 kr timen, men det er fordi jeg er så utrolig fornøyd med denne jenta og vil gjerne at hun fortsetter å trille.:-) Men hun sa det var vanlig å få 20 kr timen. Til barnevakt om kvelden har vi ei jente på 23 år som vi kjenner, så kan hende vi overbetaler ho også litt....:-)

Skrevet

Har lite peiling egentlig for her er det stort sett søs som passer ungene og hu får betaling i service på bilen sin om/når hu trenger det.

Skrevet

Har to jenter på 12 og 13 år som triller de to minste en tur på lekeplassen et par timer i uken. Pleier å gi de 20-25 kr timen og det er de iallefall kjempe fornøyd med. Har ikke hatt barnevakt på kvelden men hadde nok gitt mer da.

Skrevet

20-25 kr til hver altså;)

Skrevet

Jeg spurte om dette tidligere i dag og da konkluderte jeg med at 30 kr timen på dag er passelig i 13 års alderen:-)

Skrevet

takker for svar!

Har ikke vært å sett på det som stod tidlgere i dag, så det ble vel litt reprise... ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...