Gå til innhold

Mamma til en stor og en liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Du hadde mange fine tråder tidligere og så nå at du var tilbake. Hyggelig. Liker engasjerende tråder.

Det jeg lurte på, når været er på det aller varmeste. Lar du babyen din få ligge kun i body i vogna, eller en bleie når det er kjempe varmt? Eller "må" du kle på bukse etc for at babyen din skal være påkledd?

Bare lurer, ønsker ikke starte noen krangel her for liker BiM for godt til det:o) Ble bare litt facinert av tankegangen din i en annen tråd her inne.

Jeg har fått ei lita jente, er 1 mnd idag - og når det er som varmest ligger hun selvfølgelig i bare body i vogna eller på det aller varmeste bare i bleia.

HIlsen nybakt mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Ser ikke noe galt i at små barn løper bare når det er varmt,ser på det som forskjell fra å ikke være påkledd når enn er inne og bør ha klær på seg.

Den varmeste dagen da vi var på ferie,så lå gullgutten ute på pledd,under parasoll i bare bleia.Vanskelig å holde ham under der,siden han krabber og åler seg rundt alt,men store deler klarte jeg å holde ham der,med å sitte å aktivisere ham og ha masse leker der,han kunne holde på med.

Ellers så bruker jeg ikke bare body,når han er inne,eller vi er ute å triller.FInnes fine sommerklær som er like nette som en body.Ser nesten ut som en body,med korte armer og ben,men er vanlige dagklær,det har gullgutten min hatt på seg.

Som jeg sa i den andre tråden,så må hver gjøre slik de føler seg komfortable med.Jeg reagere ikke om jeg kommer inn i et hus hvor en liten baby ligger i body og strømpebukse.Tenker ikke at det må være en dårlig mor,eller en sjuskete,lat mor,men føler meg ikke komfortabel med det selv.Vil at gullgutten skal være kledd,så enkelt er det bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...