Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 er første gangs og vet ikke hvilken bleie skal jeg velge til babyen, dere som har erfaringer, kan dere gi meg forslag? jeg tenker ikke på dyre bleie egentlig, for vi har nesten dårlig okønomi.
TøffiTrynet☠ Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Vi bruker kun Lidl sine bleier. Rett og slett fordi at de er best! Men til en nyfødt blir bleiene litt store... (4-9 kg.) Så hvis du er ute etter billige bleier den første tiden, så koster en pakke nyfødt bleier fra Pampers 20 kr. pakka på Rema.
Bananamama Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 De er kjempebra! Har brukt de i 6 mdr nå og er kjempefornøyd. Aldri sår stump eller lekkasjer. Var nettopp i Danmark et par uker og måtte bruke Libero, og det var nedtur. Syntes urinen samlet seg i en klump foran, mens på Lidl-bleiene blir det sugd bak slik at bleien føles tørrere lenger.
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Min erfaring med Lidl-bleier er at de lekker så klærna blir våte. Forferdelige greier. Garantert det VERSTE jeg vet!
PrinsesseSjefen Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 kjempebra erfaring. synd vi ikke "oppdaget" de før... Minsten brukte de fra hun var ca 1 år og til hun nå sluttet med bleier (snart 3 1/2 år). Så jeg vet ikke hvordan de er til nyfødte, men vi har bare god erfaring. Synd de ikke har trusebleier (kjøpte Libero trusebleier til henne i vår når hun skulle begynne å prøve å gå på do selv.) Men unger er så forskjellige. Eldste vår kunne bruke alt, mens mellomste passet ikke pampers så godt på, uten at det var noe galt med bleiene ellers. Mulig de er litt store i størrelsen til nyfødte, men det er jo forskjell på nyfødte og. Bare prøv deg frem, er jo ikke noe krise om dere bytter litt innimellom alt etter hvor du handler, hvordan ungen vokser.
Marthe&AliceEmilie Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Synes lidl sine er super... De er billige og er de beste jeg har prøvd:)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Veksler mellom Lidl og Libero(mamma pleier å kjøpe med:-), men liker Lidl bleiene best.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Jeg har også nettopp testet lidl bleiene (nå er babyen 3mnd) bruker 4-9 kg og var/er kjempefornøyd.. billlige var de også.. 29,9 for 56 stk.. KOmmer ikke til å kjøpe noen andre, må bare bruke opp de andre jeg har først.. har prøvd både libero og pampers sine.. var mest førnøyd med lidl.. hadde jeg aldri trodd på forhånd:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå